Четвер, 19/10/2017, 08:21
Вітаю Вас Гость | RSS

Шепетівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6
Хмельницької області

Меню сайту
Наше опитування
Як ви оціните наш сайт?

Результати
Архів опитування

Всього голосувало: 1000
Обговорити опитування на форумі
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісне ставлення до природи

Мета: формування екологічної культури особистості, усвідомлення себе частинкою природи, відчуття відповідальності за неї, як за національне багатство, залучення вихованців до активної екологічної діяльності, нетерпиме ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.

Ціннісне ставлення до природи формується у процесі екологіч­ного виховання і виявляється у таких ознаках:

усвідомленні функцій природи в житті людини, самоцінності природи;

почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них;

здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; критичній оцінці споживацько-утилітарного ставлення до при­роди, яке призводить до порушення природної рівноваги, появи екологічної кризи;

вмінні протистояти проявам такого ставлення доступними способами;

активній участі у практичних природоохо­ронних заходах: здійсненні природоохоронної діяльності з власної ініціативи;

посильному екологічному просвітництві.

Ціннісне став­лення до природи і сформована на його основі екологічна культура є обов'язковою умовою сталого розвитку суспільства, узгодження економічних, екологічних і соціальних чинників розвитку.

Методичні рекомендації класним керівникам:

«Як організувати роботу по екологічному вихованню»

  • Мати достатній обсяг знань про світ природи .
  • Демонструвати позитивний приклад поведінки в екологічному довкіллі.
  • У процесі діяльності врахувати вікові можливості дітей.
  • Під час роботи головну увагу приділяти моральній та інтелектуальній спрямованості дітей.
  • Врахувати наявний досвід школярів.
  • Будувати роботу на основі системного підходу , використовуючи календарно-перспективне планування.
  • Чітко формувати і визначати програмові завдання.
  • Навчальний процес будувати на основі живого сприймання природного довкілля.
  • Добираючи інформацію, враховувати психологічні стимули, які сприяють засвоєнню природничих знань.
  • Урізноманітнювати роботу активними формами та методами ознайомлення з природою.
  • Налагодити систематичне екологічне просвітництво батьків вихованців.

 

ГКК "Свято зимуючих птахів" (Н.В.Стецюк, кл.кер.4-а класу)

ГКК "Твій біль, Україно" (В.К.Артемчук, кл.кер.9 класу)

 

Вхід на сайт
Наш герб
Архів записів
Січень 2016
Лютий 2016
Березень 2016
Квітень 2016
Травень 2016
Червень 2016
Липень 2016
Серпень 2016
Вересень 2016
Пошук

Шепетівська ЗОШ №6 © 2017