Неділя, 17/12/2017, 05:24
Вітаю Вас Гость | RSS

Шепетівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6

Меню сайту
Наше опитування
Як ви оціните наш сайт?

Результати
Архів опитування

Всього голосувало: 1007
Обговорити опитування на форумі
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація для батьків

21 заповідь Марії Монтессорі для батьків

Італійка Марія Монтессорі чудова вчителька, психолог, фізик, лікар. 70-ть років її ім’я було забуте у східній Європі і згадувалося лише в працях істориків педагогіки. А в той же час на Заході, в Америці, Азії відкривалися наукові інститути і академії, в яких вивчали і втілювали в життя антропологічні, дидактичні, педагогічні ідеї Марії Монтессорі, і мільйони дітей успішно навчалися в її школах.

Саме Монтессорі-школа занесена до Книги Гіннеса як найчисленніша. У ній навчається більше 22000 дітей, а знаходиться вона в Індії. Кажуть, що таку ж школу, але в Америці закінчила, наприклад, донька Білла Клінтона. Онуки і правнуки Льва Миколайовича Толстого, емігрували в різні країни світу, теж навчалися в Монтессорі-школах. У Нідерландах, Фінляндії та США дитячі сади і школи цього напряму включені в основний державний реєстр офіційних навчальних закладів.

Якщо Ви будете хоча б раз на тиждень перечитувати список заповідей Марії Монтессорі для батьків, то взаємини з дітьми можуть вийти на абсолютно інший якісний рівень:

1.Дітей вчить те, що їх оточує.

2.Якщо дитину часто критикують – вона вчиться засуджувати.

3.Якщо дитину часто хвалять – вона вчиться оцінювати.

4.Якщо дитині демонструють ворожість – вона вчиться битися.

5.Якщо з дитиною чесні – вона вчиться справедливості.

6.Якщо дитину часто висміюють – вона вчиться бути боязкою.

7.Якщо дитина живе з почуттям безпеки – вона вчиться вірити.

8.Якщо дитину часто ганьблять – вона вчиться відчувати себе винуватою.

9.Якщо дитину часто схвалюють – вона вчиться добре до себе ставитися.

10.Якщо до дитини часто бувають поблажливі – вона вчиться бути терплячою.

11.Якщо дитину часто підбадьорюють – вона набуває впевненість у собі.

12.Якщо дитина живе в атмосфері дружби і відчуває себе необхідною – вона вчиться знаходити в цьому світі любов.

13.Не кажіть погано про дитину – ні при ній, ні без неї.

14.Концентруйтеся на розвитку хорошого в дитині, так що в підсумку поганому не залишатиметься місця.

15.Будьте активні в підготовці середовища. Проявляйте постійну ретельну турботу про неї. Показуйте місце кожного розвивального матеріалу і правильні способи роботи з ним.

16.Будьте готові відгукнутися на заклик дитини, яка потребує вас. Завжди прислухайтесь і відповідайте дитині, яка звертається до вас.

17.Поважайте дитину, яка зробила помилку і зможе зараз або трохи пізніше виправити її, але негайно суворо зупиняйте будь-яке некоректне використання матеріалу і будь-яку дію, що загрожує безпеці самої дитини або інших дітей.

18.Поважайте дитину, що відпочиває або дивиться за роботою інших, або розмірковує про те, що вона зробила або збирається зробити.

19.Допомагайте тим, хто хоче працювати, але поки не може вибрати собі заняття до душі.

20.Будьте невтомними, роз’яснюючи дитині те, чого раніше вона зрозуміти не могла – допомагайте дитині освоювати те, що не було освоєно раніше, долати недосконалість. Робіть це, наповнюючи навколишній світ турботою, стриманістю і тишею, милосердям і любов’ю. Будьте готові допомогти дитині, яка перебуває в пошуку і бути непомітним для тієї дитини, яка вже все знайшла.

21.У поводженні з дитиною завжди дотримуйтеся кращих манер – пропонуйте їй краще, що є у вас самих.

Зверніть увагу!

Рекомендації щодо дій населення в разі отримання інформації про погрозу вчинення терористичного акту

1. При отриманні інформації по телефону, рекомендується:

не класти передчасно слухавку; з’ясувати вимоги аноніма та інформацію про характер погрози;  уважно вислухати й за можливістю записати вимоги; спробувати під час розмови визначити стать,  вік,  особливості мови особи, яка зателефонувала; запропонувати повторити вимоги, поставити уточнювальні запитання про характер погрози,  місце й час її реалізації,  мотивувати аноніма надати якнайбільше інформації про вчинення терористичного акту; установити мотиви дій аноніма,  поставити запитання про цілі,  які переслідує анонім, запропонувати інші шляхи вирішення його вимог; обов’язково звернути увагу на фонові звуки (шум вулиці, машин, які проїжджають, музику, звуки, що допоможе в подальшому визначити місце, звідки здійснено дзвінок); закінчуючи розмову з анонімом,  повторити основні моменти бесіди з ним; після завершення розмови повідомити про погрозу в правоохоронні органи; не розширювати коло осіб, які знають про погрозу.

2. При отриманні інформації поштою, рекомендується:

поводитися максимально обережно з посланням; обов’язково зберігати послання з усіма матеріалами (лист із текстом, будь-які вкладення, конверт і обгортку тощо); не зшивати,  не склеювати,  не робити написи,  не підкреслювати або обводити окремі місця;  повідомити про погрозу в правоохоронні органи та передати їм анонімні матеріали; не розширювати коло осіб, які знають про погрозу й передачу матеріалів у правоохоронні органи.

Рекомендації щодо дій населення в разі виявлення підозрілих предметів, що можуть бути використані для вчинення терористичного акту

1.  У разі виявлення підозрілого предмета, схожого на вибуховий пристрій, рекомендується:

не торкатися до виявленого підозрілого предмета, не підходити й не пересувати його; утримуватися від куріння, використання засобів радіозв’язку, у тому числі й мобільного, поблизу даного предмета; не робити самостійних дій із підозрілими предметами; за можливістю забезпечити охорону підозрілого предмета й небезпечної зони (під час охорони підозрілого предмета знаходитися за захисними спорудами чи предметами, вести спостереження); спробувати повідомити про виявлення підозрілого предмета інших осіб, які знаходяться поруч,  забезпечити їх евакуацію з території,  що прилягає до небезпечної зони; сповістити про небезпечну знахідку будь-який орган місцевої влади, чергові служби правоохоронних органів з наданням інформації про характерні ознаки ймовірного вибухового пристрою,  місце його розташування,  час виявлення та особу, яка його виявила. Дочекатися прибуття на місце виявлення небезпечної знахідки фахівців-піротехніків; намагатися максимально запам’ятати зовнішність,  одяг осіб,  які залишили предмет, їхній транспорт та номерні знаки.

2.  Основні характерні ознаки,  що вказують на можливу належність підозрілого предмета до вибухового пристрою:

- залишені в громадських місцях (транспорті) без нагляду валізи, пакунки, коробки тощо;

- зовнішня схожість предмета на боєприпаси,  навчально-імітаційні,

- сигнальні, освітлювальні, піротехнічні вироби;

- наявність у предмета антени з радіоприймальним пристроєм;

- наявність у предмета годинникового механізму або електронного таймера;

- наявність у предмета запаху гасу,  розчинника,  пально-мастильних і хімічних матеріалів тощо;

- наявність у предмета елементів (деталей), що не відповідають їх прямому призначенню;

- наявність у дверях,  вікнах будь-яких сторонніх підозрілих предметів, закріплених за допомогою дроту, ниток, важелів, шнурів тощо.

Корисна інформація для батьків

Закон України від 16.05.2013 №243-УІІ "Про внесення змін...щодо перебування дітей до 16 років у закладах ...сфери розваг"...

До уваги батьків першокласників

Поради батькам щодо підготовки дитини до школи

Поради батькам першокласників 

Поради батькам першокласників. Взаємодія батьків і школи

Поради батькам першокласників. Про що краще запитати дитину

Як допомогти організувати дитині робоче місце

Які типові прояви стресу і дезадаптації?

Що робити, якщо потрібно поспішати в школу, а дитина не поспішає? 

Як ставитися до невдач дитини?

Від чого залежить успіх виховання в сім'ї

Поради батькам. Поважайте своїх дітей

Рекомендації батькам учнів середніх класів

Золоті заповіді батькам

Поради батькам учнів 5 класу

Поради батькам обдарованих учнів

 

 

Вхід на сайт
Наш герб

Шепетівська ЗОШ №6 © 2017