Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
|
Організаційно-методична робота
Психолого - педагогічний консиліум "Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя" 05.10.16р. у закладі відбувся психолого - педагогічний "Адаптація першокласників до нових умов шкільного життя" . Метою консиліуму було об'єднання зусиль усіх суб'єктів навчально-виховного процесу, зацікавлених в успішній адаптації й повноцінному розвитку першокласників та вироблення рекомендацій для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації учнів. Авторитет та особистий приклад батьків у сімейному вихованні.
Підлітковий вік — це один з найважливіших етапів життя людини. В ньому багато джерел і починань всього подальшого становлення особистості. Вік цей нестабільний, ранимий, важкий і виявляється, що він більше, ніж інші періоди життя, залежить від реальностей довкілля. Найважливішим новоутворенням підліткового віку є становлення самосвiдомостi. Самосвідомість підлітка характеризується передусiм почуттям дорослості. 2. Стосунки з однолітками та дорослими. Підліток і однолітки. Центральне місце в житті підлітка займає спілкування з товаришами. Якщо для молодших школярів основою для об’єднань найчастіше виступає спільна діяльність, то тепер, навпаки., привабливість тих чи інших занять та інтереси визначається передусім їхніми можливостями для спілкування з однолітками. 2.Авторитет, та особистий приклад батьків у сімейному вихованні Першим університетом життя для дитини є та сім'я, в якій народилася дитина. Завдання обох батьків полягає в тому, щоб створити в сім'ї атмосферу любові.Знаєте, в якій сім'ї діти ростуть щасливими? Це відбувається тоді, коли діти бачать, шану та повагу в родині. Коли діти відчувають, що тато поважає маму, а мама тата. Вони знають, що з батьками можна поговорити, що вони розуміють їх і що всі справи обговорюються з любов'ю і повагою. Завдяки сердечній прихильності батьків діти ростуть і формуються в духовному відношенні. Діти дуже відчувають оточення. Сім'я може виступати в якості як позитивного, так і негативного фактора виховання. Позитивний вплив на особистість дитини полягає в тому, що ніхто, крім самих близьких для нього в сім'ї людей - матері, батька, бабусі, дідусі, брата, сестри - не відноситься до дитині краще, не любить його так і не піклується стільки про нього. І разом з тим ніякий інший соціальний інститут не може потенційно завдати стільки шкоди в вихованні. Авторитет батьків - важлива складова успішності виховання дітей у сім'ї. Придбання авторитету в очах власної дитини - кропітка праця батька і матері. Думка батьків про рідних і близьких, оточуючих людях, колег, поведінка батьків у колі сім'ї та поза ним, вчинки батьків, їхнє ставлення до роботи і до сторонніх людей у повсякденному житті, ставлення батьків один до одного - все це складові батьківського авторитету. Батьківська авторитетність не повинна залежати від певних ситуацій, які можуть вплинути на взаємини з дітьми.
Позитивний вплив прикладу і авторитету батьків посилюється, якщо немає розбіжностей у словах і вчинках батьків, якщо вимоги, які пред'являються до дітей, єдині, постійні і послідовні. Тільки дружні і узгоджені дії дають необхідний педагогічний ефект. Важливим у створенні авторитету є також шанобливе ставлення батьків до оточуючих людей, прояв до них уваги, потреба надавати допомогу. Педагогічний такт - це добре розвинене почуття міри в поводженні з дітьми. Він виражається в умінні знайти найбільш близький шлях до почуттів і свідомості дітей, вибрати ефективні виховні заходи впливу на їх особу, враховуючи вікові та індивідуальні особливості, конкретні умови і обставини. Він передбачає дотримання рівноваги в любові і строгості, знання дійсних мотивів вчинків дітей, вірне співвідношення вимогливості з повагою до гідності особистості дитини. Підсумок: Таким чином, у формуванні дитини важливу роль відіграє авторитет батьків - як загальновизнане значення, вплив, особистий приклад - як зразок для наслідування і педагогічний такт як відчуття міри, вміння поводити себе належним чином.
Засідання Ради профілактики правопорушень серед учнів 21.10.15р. у закладі відбулося засідання Ради профілактики правопорушень серед учнів з питання: «Робота з педагогами-наставниками учнів, які поставлені на внутрішньошкільний облік». Метою засідання було поінформувати педагогів-наставників щодо розповсюдження та пропаганди правових знань серед неповнолітніх із метою виховання правової культури та свідомості, законослухняності та дисциплінованості. 26.10.15р. у закладі відбувся психолого - педагогічний "П'ятий клас - від адаптації до успіху". Метою консиліуму було об'єднання зусиль усіх суб'єктів навчально-виховного процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку п’ятикласників та вироблення рекомендацій для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації учнів. Перед психолого – педагогічним консиліумом були поставлені такі завдання: - створення цілісного портрету школяра; - виявлення характеру та причин відхилень у навчанні та поведінці учнів; - розробка програми виховних та корекційних заходів; - визначення шляхів та засобів корекційно – розвивальної роботи для педагогів та батьків. 16.11.15р. – в закладі було проведено заходи приурочені до відзначення «Дня толерантності». Протягом дня учасники навчально – виховного процесу мали можливість приєднатись до шкільної акції «Дерево толерантності», взяти участь в роботі шкільної пошти «Мені приємно тобі сказати, що…» та радіорубки «День Поваги, Добра і Терпіння», ознайомитись із новітню літературою в тематичній виставці - заклику «Будьмо толерантні». Молодші школярі мали змогу показати своє уявлення толерантної людини через малюнки «На доброму серці тримається світ», а учні старших класів через колажі: «Толерантність в нашому житті», «Толерантність – шлях до культури». Існує вислів: «Спочатку подумай, а потім скажи». Однак дотримуватися цієї поради дуже складно. Але якщо ми все ж таки будемо думати про те, що і як ми говоримо, аналізувати свої думки та слова, ми навчимося спілкуватись і ефективно, і толерантно, і просто приємно. Цього можна й варто навчитися! 19.11.15р. в нашому закладі відзначався Міжнародний день відмови від куріння. Для учасників навчально-виховного процесу проведено заходів:
Класними керівниками проведено ряд виховних годин з даної тематики. Ціль Міжнародного дня відмови від паління – сприяти зниженню поширеності тютюнової залежності, залучення в боротьбу проти паління всіх верств населення й лікарів всіх спеціальностей, профілактика тютюнопаління й інформування суспільства про пагубний вплив тютюну на здоров’я. Як казав В.Гете «Куріння отупляє і не сприяє продуктивності творчої діяльності».
|
Наш герб
![]() |
||||||||||