Четвер, 23/11/2017, 12:14
Вітаю Вас Гость | RSS

Шепетівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6

Меню сайту
Наше опитування
Як ви оціните наш сайт?

Результати
Архів опитування

Всього голосувало: 1005
Обговорити опитування на форумі
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Результативність роботи з обдарованими й здібними учнями

Відповідно до Концепції загальної середньої освіти, Закону України «Про освіту»,  Національної доктрини розвитку освіти, стратегічного плану школи на 2013-2017рр, річного плану роботи школи, з метою створення умов для пошуку,  підтримки і розвитку інтелектуально і творчо обдарованих дітей 2016-2017 н.р. у закладі налагоджена система роботи з обдарованими учнями, стимулювання творчого самовдосконалення учнівської молоді, самореалізації особистості в сучасному суспільстві. Впродовж року адміністрацією школи здійснювався постійний контроль щодо роботи педагогічного та   учнівського колективів з даного напрямку. 
Аналіз даного питання свідчить що, у роботі з обдарованими дітьми впроваджуються  різні форми і методи роботи для визначення рівня обдарованості учнів та готовності вчителів і батьків до співпраці з ними (анкетування, опитування, спостереження співбесіди, індивідуальні бесіди, збори різного характеру, в тому числі і батьківські). 
Дане питання розглядалося:
- нарадах при директорові (протоколи №15 від 04.10.16 р., №19 від 29.11.16 р., № 21 від 27.12.16 р., №2 від 24.01.17р., №9 від 16.05.17р.);
- засіданні загальношкільного батьківського комітету (протокол №1 від 21.02.2017 р.);
- на засіданнях методичних об'єднань вчителів-предметників. 
У закладі було видано накази:
- «Про організацію роботи з обдарованими дітьми й здібними учнями  та діяльності наукового товариства учнів в 2016-2017 н.р.» (від 02.09.2016 р. № 211); 
- «Про підсумки участі учнів закладу в І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Шепетівського міського НТУ Малої академії наук України у 2016-2017 н.р.» (від 22.12.2016 р. № 334);
- «Про підсумки проведення учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2016-2017 н.р.» (від 11.01.2017 р. № 9);
- «Про хід виконання наказу від 31.10.2016 р. № 287 «Про проведення ХVІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика у 2016-2017 н.р.»;
- «Про хід виконання наказу від 07.11.2016 р. №294 «Про проведення VІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка у 2016-2017 н.р.».
На засіданнях предметних МО були обговоренні питання роботи зі здібними та обдарованими учнями та підготовки їх до різного роду інтелектуальних та творчих змагань. 
Заступником директора з навчально-виховної роботи Шевчук Н.В. з метою реалізації шкільного проекту «Обдарована дитина» впродовж року були  проведені методичні заходи для педагогів щодо навчання, виховання і розвитку здібних учнів:
- методичний сервіс «Робота з обдарованими дітьми» (жовтень 2016 р.);
-семінари-практикуми «Основи науково-дослідницької діяльності», «Керівництво науково-дослідницькою діяльністю» (вересень 2016 р.),
- консультпункт «Особливості обдарованих дітей» (жовтень 2016 р., лютий 2016 р.).
Практичним психологом закладу Радченко К.О. проведено діагностику і моніторинг розвитку здібностей учнів: вивчено їх пізнавальні, комунікативні, творчі, художньо-естетичні інтереси і нахили учнів, потреби у фізичній активності й розвитку через спеціальні психологічні тести.
Отримані результати дали можливість оновити інформаційний банк даних обдарованих та здібних учнів:
- інтелектуально-обдарованих дітей - 33;
- творчо обдарованих - 41;
- спортивно обдарованих -1.
 У школі сплановано роботу щодо розвитку здібностей учнів, забезпечено їх  участь у міських, обласних учнівських олімпіадах, конкурсах, святах, змаганнях різного рівня.  Учні є членами предметних та творчих  гуртків, спортивних секцій, систематично беруть участь у проведенні позакласних заходів. 
Затверджені плани роботи шкільного наукового товариства «Юний науковець» та роботи з обдарованими учнями.
Щомісячно на підсумкових лінійках аналізувалася участь учнів у конкурсах різного рівня, результати враховувалися у рейтинговій таблиці класів з метою залучення до участі в них здібних учнів. 
Куратор шкільного центру учнівського самоврядування зв'язків із громадкістю  Карчевська Г.В. щомісячно висвітлювала роботу та результати здібних й обдарованих учнів у засобах масової інформації, шкільній газеті «Шкільна планета». На шкільному сайті постійно відображалися результати участі учнів у різноманітних конкурсах, олімпіадах.
У 2016-2017 н.р. активізувалась робота щодо участі учнів у академічних Всеукраїнських конкурсах: 
- 212 учнів закладу взяли участь у Всеукраїнському конкурсі «Колосок» (координатор конкурсу Гоненко А.О., вчитель біології); 
- 32 учні - у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Грінвіч» (координатор Ергард О.А., вчитель англійської мови);
- 59 учнів - у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник» - 2016 (координатор Грищук О.В., вчитель української мови);
- 33 учні - у Всеукраїнському конкурсі з української мови «Патріот» (координатор Карчевська Г.В., вчитель української мови);
- 73 учні - у Всеукраїнському математичному конкурсі «Кенгуру (координатор Павліщук К.П., вчитель математики).
За результатами підсумкових протоколів ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських  олімпіад з навчальних предметів результативну підготовку здійснила вч. Столярчук Т.П. з фізики (Федорчук Іван, 9 клас - ІІІ м.).
Призерів ІІ (міського) етапу підготували:
вчитель Пасічник З.В. з хімії (Федорчук Іван, 9 клас - І м.);
вчитель Сібагатова І.Г. з історії (Гунько Ярослав, 11 клас - І м.).
Переможців ІІ (міського) етапу підготували:
вчитель Українець О.І. з математики ( Самков Володимир, 6-Б клас -IIІ м.);
вчитель Павліщук К.П. з математики (Перерва Дмитро, 8 клас - ІІІ м., Федорчук Іван, 9 клас - II м та Гунько Ярослав, 11 клас - ІІІ м.);
вчитель Малько В.Г. з української мови ( Гусар Дарина, 7 клас - ІІ м.);
вчитель Грищук О.В. з української мови (Лук’янчук Юрій, 8 клас - ІІ м., Федорчук Іван, 9 клас - ІІІ м.);
вчитель Гоненко А.О. з біології (Лук’янчук Юрій, 8 клас - ІІ м., Самчук Вікторія, 9 клас - ІІІ м.), з екології (Кучерук Катерина, 11 клас - ІІІ м.);
вчитель Лихобаба О.В. з історії (Лук’янчук Юрій, 8 клас - ІІІ м.;
вчитель Артемчук В.К. з російської мови (Самчук Вікторія, 9 клас - ІІ м., Мартинюк Дарина, 10 клас - IIІ м., Кашперук Наталія, 11 клас - ІІ м.);
вчитель Шевчук Н.В. з англійської мови (Нагурний Владислав, 11 клас - ІІІ м.); 
вчитель Печенюк А.Ф.з трудового навчання (Лихобаба Денис, 10 клас - ІІ м., Сапуга Надія, 11 клас - ІІ м.);
вчитель Сібагатова І.Г.з правознавства (Сацюк Дмитро,11 клас - ІІІ м.).
Порівнюючи результати ІІ етапу (міського) учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2016-2017 н.р. із попередніми роками, бачимо, що кількість переможців (2014-2015 н.р.-1, 2015-2016 н.р.-2, 2016-2017 н.р.-2) та призерів (2014-2015 н.р.-13, 2015-2016 н.р.-11, 2016-2017 н.р. - 22) збільшується. 
В загальному у порівнянні з минулим роком дещо знизився показник підготовки учнів до участі в міських олімпіадах. Так, покращилися загальні місця з трудового навчання (ІІІ місце), екології (ІІІ місце). Погіршилися - з української мови (V місце), історії (VI місце), фізики (VI місце).  
Недостатній рівень знань продемонстрували учні школи на олімпіаді з географії, інформатики, інформаційних технологій, астрономії. Вчителі-предметники Столярчук Т.П., Ніщук Н.І., Лукашук В.В., не забезпечили результативної участі у міських предметних олімпіадах. Тому індивідуальна робота з учнями в закладі щодо підвищення їх рівня підготовки до предметних олімпіад потребує удосконалення.
Правильно організована робота з обдарованими й здібними учнями сприяла досягненню високих результатів у Інтернет-олімпіаді з математики. У ній взяли участь 2 учні закладу і стали призерами. Перерва Дмитро, учень 8 класу посів ІІІ місце, Федорчук Іван, учень 9 класу - ІІ місце (вчитель Павліщук К.П.).
Щомісячно відбувались засідання шкільного наукового товариства «Юний науковець» та   систематично проводились практичні консультації з учнями-членами шкільного наукового товариства щодо структурування матеріалів та оформлення робіт згідно вимогам.
Як результат, на І етап конкурсу-захисту МАН було подано 4 наукові роботи (2015- 2016 н.р.- 7 робіт), що на 3 роботи менше, ніж в минулому році. 
Переможцем І етапу та учасником ІІ етапу конкурсу-захисту МАН став учень 11 класу Сацюк Дмитрій (І м.) у секції історичне краєзнавство (вчитель Сібагатова І.Г.). 
ІІ місце посіла Турсунова Дарина, учениця 10 класу (ІІ м.), секція ботаніка (вчитель Гоненко А.О.), ІІІ місце - Мартинюк Дарина, учениця 10 класу, секція українська мова
(вчитель Грищук О.В.).
Результативність участі учнів ЗОШ№6 становить лише 75% (мин. рік - 57%).
Роботу даного питання удосконалювати та покращувати. Забезпечувати результативність профільного навчання в конкурсі-захисті наукових робіт МАН.
У 2016-2017 н.р. учні закладу брали активну участь в конференціях:
- Кучерук Катерина (11 клас) - учасник ІV обласної учнівської науково-практичної конференції «Перспективи розвитку сучасної науки: погляд юних науковців Хмельниччини» і одержала диплом за кращий виступ.
- Українець Владислава (8 клас) єдина з міста стала учасницею Другої літньої школи з філософії «Європейська культура філософського діалогу» у м. Київ, яка проходила з 06 по 12 березня.
Команда закладу у складі 9 учнів взяли участь у II етапі (міському) Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика та забезпечила 60% результативності участі.
Дипломами ІІІ ступеня були нагороджені:
- Хомяк Людмила, учениця 4-Б класу (вчитель Савчук О.М.);
- Гусар Дарія, учениця 7 класу (вчитель Малько В.Г.);
- Лук'янчук Юрій, учень 8 класу (вчитель Грищук О.В.);
- Федорчук Іван, учень 9 класу (вчитель Грищук О.В.);
- Мартинюк Дарина, учениця 10 класу (вчитель Грищук О.В.).
Учні закладу взяли участь у V Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім. Тараса Шевченка  та забезпечили 30% результативності участі. 
Дипломом ІІ ступеня була нагороджена Бондарчук Дар’я, учениця 6-Б класу (вчитель Карчевська Г.В.), дипломом ІІІ ступеня - Кашперук Наталія, учениця 11 класу (вчитель Собчук Н.М.).
Проте, три роки поспіль жоден учень не посів І місця та не представляв заклад на обласному етапі конкурсу, а це означає, що вчителі української мови та літератури не систематично готують учнів до конкурсу, не практикують завдання попередніх років відповідного конкурсу. 
Протягом 2016-2017 н.р. учні взяли участь у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах «МАН Юніор Дослідник» (вчитель Кондришина О.С.), «Юний дослідник» (вчитель. Гоненко А.О). Обласних заочних конкурсах «Цікаві математичні ідеї», «Крок до знань» (вчитель Павліщук К.П.), конкурсу юних хіміків та біологів (вчитель Гоненко А.О.), конкурсу юних літераторів, конкурсу з української мови (вчитель Грищук О.В.).
Підсумки роботи з обдарованими та здібними учнями були підведені на загальношкільному святі «Зоряний калейдоскоп». Учні були  нагороджені грошовими преміями, грамотами, подяками у номінаціях: «Інтелектуальна еліта», «Наймолодші розумники»,  «Знавці мови», «Творці прекрасного», «Митці сцени», «Спортивний Олімп». 

 

 

Вхід на сайт
Наш герб

Шепетівська ЗОШ №6 © 2017