Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
|
Робота з дітьми з особливими потребами Рекомендації щодо роботи з дітьми з особливими потребами 2. Варто намагатися налагодити доброзичливий, партнерський контакт: 3. Дитина-інвалід має своє психологічне життя: Для того, щоб корекційна спрямованість навчання – дітей з особливостями психофізичного розвитку дала позитивні результати, вчитель повинен знати наскільки вона ефективна, тобто користовуватися такими критеріями, як: – якісне і кількісне полегшення структури дефекту; Користуючись цими критеріями, вчитель може зробити висновок щодо правильності та якості корекційної роботи. Поради вчителям загальноосвітньої школи для успішної роботи з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку Вчитель повинен оволодіти необхідними знаннями та навичками: – ознайомитись із анамнезом, мати уявлення про основні види порушень психофізичного розвитку дитини; – вивчити стан уваги, стомлюваності, темп роботи кожної дитини; – враховувати стан слуху, зору, особливості моторики та загального фізичного розвитку учня; – бути добре знайомим з приладами, які використовують учні з порушенням зору і слуху, перевіряти придатність слухових апаратів, стежити за чистотою окулярів. – навчитися визначати, оцінювати і створювати навчальне середовище для дітей з різними потребами; – вивчити основні принципи роботи в команді; – навчитися спостерігати за дітьми та оцінювати їх розвиток під час занять; – закінчувати заняття, коли діти втомилися чи відволікаються; – вміти складати плани індивідуальної роботи, оволодівати спеціальними методиками відповідно до специфічних потреб дітей; – створювати оптимальні умови для спілкування, сприяти налагодженню дружніх стосунків між дітьми; – формувати у дітей досвід стосунків у соціумі, навичок адаптації до соціального середовища; – ставитися з повагою до дітей та їх батьківю
|
Наш герб
![]() |
|||||||